Kontakt z redakcją:

Dawid Brzeziński
[email protected]
tel. 796 521 531

Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
lub https://premiumeo.pl

Właścicielem portalu ślubnego
menmeet.pl jest:
F.H.U. Dawid Brzeziński
ul. Lubuska 4/57
40-219 Katowice

Walka z cellulitem – jakie balsamy wybrać?

balsam na cellulit

Widok gładkiego, napiętego, jędrnego ciała cieszy każdą z nas, sprawia, że czujemy się pewniej i swobodniej. Przeszkodą w uzyskaniu takiego efektu jest zwykle cellulit. Podejmując się walki z tą niechcianą zmianą skórną, warto sięgnąć po balsamy zawierające składniki pochodzenia naturalnego. 

Na rynku dostępne jest coraz więcej preparatów, których skład producenci opierają na tym, co daje nam środowisko naturalne. W przeciwieństwie do kremów, zawierających silikony i inne chemiczne składniki, balsamy o naturalnym składzie, nie wysuszają i nie podrażniają skóry, a skutecznie nawilżają ją i odżywiają.

Bogactwo składników naturalnych 

Cellulit to zmiana skórna, wynikająca z zaburzeń przepływu krwi i limfy, spowolnienia metabolizmu i nagromadzenia się w naszych organizmach toksyn. Składniki pochodzenia naturalnego odwracają te niewłaściwe procesy. Kupując balsam antycellulitowy zwróćmy uwagę czy posiada on któryś ze składników:

  • wyciąg z alg 
  • ekstrakt z bluszczu pospolitego 
  • ekstrakt z bylicy boże drzewko 
  • kofeina 
  • ekstrakt z guarany 
  • ekstrakt z kasztanowca 
  • rutyna 

Wszystkie te rośliny posiadają korzystne dla naszego organizmu właściwości. Poprawiają one krążenie krwi i limfy, wzmacniają naczynka krwionośne, przyspieszają spalanie tkanek tłuszczowych, zapobiegają ich ponownemu odkładaniu, usuwają z naszego organizmu toksyny i nadmiar wody. Wszystko to prowadzi do zregenerowania, odżywienia i nawilżenia skóry. W efekcie zobaczymy jędrne, napięte i gładkie ciało.

Co poza balsamem? 

Stosowanie balsamów antycellulitowych warto uzupełnić przynajmniej jedną dodatkową metodą. Podstawą walki z cellulitem jest ograniczenie w naszej diecie cukru, soli, tłuszczu i ostrych przypraw. Pomogą za to owoce, warzywa – buraki, szparagi, brokuły i wszystko, co zawiera dużo błonnika – kasze, pełnoziarniste makarony, ryż i pieczywo.

Istotny jest również sport. Jeśli prowadzimy siedzący tryb życia, co wzmaga cellulit, warto zdecydować się na regularną aktywność fizyczną. Na cellulit pomoże każda – basen, długie spacery, yoga, więc wybierzmy port, który sprawi nam także przyjemność.

[Głosów: 1   Average: 5/5]